Spletno mesto uporablja piškotke, da lahko razločujemo med obiskovalci in izboljšujemo delovanje strani. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov.

Pridobitev drugega zdravniškega mnenja ni znak nezaupanja

Pridobitev drugega zdravniškega mnenja ni znak nezaupanja v delo zdravnika, ampak znak aktivnega sodelovanja pacienta v procesu zdravljenja. Zgodi se tudi, da zdravniki svetujejo pacientom, da poiščejo drugo zdravniško mnenje o svojem zdravstvenem stanju. Ohranitev zaupanja med pacientom in njegovim zdravnikom je pomembna, ker omogoča tudi pridobitev dobrega drugega zdravniškega mnenja. Da lahko zaprosimo za drugo zdravniško mnenje potrebujemo vso potrebno medicinsko dokumentacijo in morda tudi dodatne informacije s strani pacientovega zdravnika.

Redko se zgodi, da se prvo in drugo zdravniško mnenje razlikujeta v diagnozi, najpogosteje drugo zdravniško mnenje priporoča drugačno zdravljenje. Kadar sta prvo in drugo zdravniško mnenje enaki tako glede diagnoze kot glede zdravljenja, je to potrditev, da je t.i. prvo mnenje pravilno. Takšno drugo zdravniško mnenje pomeni za pacienta potrditev, da je zdravljen v skladu s sodobnimi smernicami, kot so jih potrdili vrhunski svetovni specialisti za določeno področje medicine. Za zdravnika, ki zdravi pacienta, seveda ni zavezujoče, da sledi priporočilom, ki so zapisana v drugem zdravniškem mnenju, ki ga je zagotovil pacient. Večinoma pa zdravstveni delavci razumejo drugo zdravniško mnenje kot posebno podporo njihovemu strokovnemu delu, kadar imajo opravka s kompliciranimi medicinskimi primeri in ne kot dvom v strokovnost svojega  dela.


drugo zdravniško mnenje tujine